Pages - Menu

2013年8月23日 星期五

bb 用品/奶粉的煩腦

bb 用品/奶粉的煩腦


bb車同 bb 揹帶

bb車
其實都有分 0-6 個月
newborn 的就是大部d, 隱d 既
不過通常都很大部
記得衰衰bb 時都有部 new born的
但很快已轉了 士的車
所以我想緊 好唔好唔買 new born 車,
因為頭果幾個月都很少會bb 出街

煩緊 combi 就日本車, 輕, 但座位細, 單 手開關, 4-5kg
peg pergo 就歐洲車, 大件, 座位寬, 要雙手開關, 8kg

bb 揹帶
都係 一樣, 衰衰時, new born 我用 babyjorn,
但 bb 一大左, babyjorn 就唔好了

之後轉了 hipseat 腰包形的, 用到很大個都有用

我都係想 skip 左 直接買 hipseat 形

現在最多mama 推介係 韓國 i-angel , 約 $700 到

bb car seat
這個 就一定要一早買
因為手抱 bb 坐車有一定危險

bb high chair

我想早買一張放係廳
有時係廳照顧bb 都容易些

bb 床

當然盡快選, 盡快買.

bb 奶粉

我想喂人奶
不過要看到時的環境
保險些選定一種奶粉先
初步選 illuma, 比普通奶粉貴一陪
佢 話係最接近人奶
遲些問下醫生先

2nd choice 應係 美素佳兒




沒有留言:

張貼留言