Pages - Menu

2013年7月12日 星期五

嚇破膽的唐氏綜合症 @ nifty (1)


嚇破膽的唐氏綜合症 @ nifty

早係一知有左, 就知有 nifty 依個 算新的檢查項目
因為如果高齡mama, 通常係要抽羊水以確定是不是唐b
但抽羊水要博, 因為有 1%流產的機會

如果要我抽羊水, 超細膽又怕痛的我, 一定攞我命
知道 nifty 只是抽 mama 血去驗 T13, T18, T21 依D 有重要問題的染色體
就有 99% 準確, 價錢就貴小小, 要 $6000, 不過我覺得物有所值

好不容易捱同等到12週, 我第一時間已 BOOK 左 劉子健醫生做 NIFTY
因為佢可以有埋早期的結構同埋會看到係仔定女TIM 呀
果日很緊張, 一早同衰人去中環
仲去左 勝香園食出名的檸密脆脆



之後就上去 DR. LAU 處, 先照 ULTRASOUND 啦
DR. LAU 都很詳細,
BB 的手指, 腳指 都數哂比你看
基本上心, 肝, 腎, 手, 腳, 血流等等都有看
仲會解釋, 看到心臟有4個 心室, 2個靜脈 SHOW 出唔同色
很清楚呢
我一路照都一路很緊張
因為很想知係男定女
一路都唔敢問問題, 因為怕打擾醫生看得唔清楚

最後, 醫生說 豆豆沒有 唐 B 的 特徵, 心臟, 頸皮都 合格
我很開心呀

醫生仲無講 豆豆係男定女WOR
我終於問醫生啦

HAHA

下回公佈....................

沒有留言:

張貼留言