Pages - Menu

2013年7月11日 星期四

見營養師

見營養師

上次驗左有妊娠糖尿啦, 醫生安排我見營養師, 見一見都要 $850, 都很貴,
只係取資料, 話就話度身訂做, 跟隨你的飲食習慣幫你編排餐單
其實我 search 過資料, 大致都係果個 份量
每日 1800卡路里咁

不過都照去聽下啦
都傾左 1.5小時
明白多左糖尿既野

其實主要呢, 因為有左 bb (外物), 令身體暫時對接受糖份慢左
所以, 以前可以立即分解儲存糖份, 妊娠後就慢左
但因 肚內的 bb 不懂分別, 有糖份就會吸收
所以因此要控制血糖, 唔可以比佢太高
而令bb 吸收太多糖份而變巨b

我起初很唔明, 以為只介糖份就得啦
點解個餐單似足減肥餐咁
原來無論 飯, 麵, 油, 肉(蛋白質) 都係會有唔少部份變左糖份
所以唔止要停止食有糖份的食物, 連肉, 油, 飯都要限量

仲幫我計左全面的bmi 指數, 如果以我身高, 體重 etc. 我的 bmi 係正常的
不用減肥
但因為有 妊娠糖尿, 所以就要節制飲食

其實跟足餐單的話
可以話十分 健康, 每日食蔬菜, 水果, 飲湯, 食乳酪,  少肉, 多菜
係有限制的係飲品, 肉類, 飯
任食的有 全部菜類, 甘旬, 番茄, 青瓜, 豆腐等等
不可用油煎, 最好用蒸, 焗
避免罐頭, 精制, 腸, 火腿類


仲教左我煮快餐的方法
每晚煮定一煲清湯, 可以係雞, 肉, 骨 煲2小時
之後放雪櫃, 油份會自然係湯上, 取走油份
就可以再加想加的材料再煲1小時
這個方法很好, 我應會跟

另外, 跟外國人的西餐, 碟上
即碟頭飯, 晚餐就可以快煮, 快食
通常都有菜, 魚/肉, 飯, 湯
已是很有營養的一餐,

即當番茄肉/蛋清湯
節瓜肉碎飯

不用再以中國人的傳統, 晚餐弄數樣餸
平日的晚餐就可以早些食, 早些煮都很方便

不過要好好訓練衰衰接受, 佢一定彈少餸...haha

講番我的糖尿餐

任食的有 全部菜類, 甘旬, 番茄, 青瓜, 豆腐, 蛋白等等

8:00 am  早餐:  燕麥包 - 芝士一片/蛋一隻
  or 燕麥片一碗

10:30 am:  早餐小食
  1份生果

1:00pm lunch
    60g 肉 + 100g rice or pasta (40g), bread (50g)
    菜任食

4:00 pm     tea
 2份生果 + 10g nuts + yogurt or soymilk/ 奶

8:00pm   dinner

60g 肉, 100g rice or 40g pasta, bread (50g)

大致係咁, 要跟都唔難, 係 lunch 時很難就住個份量

知道左點點解控制同點控制, 個心都安樂些

同埋令我最開心係
營養師話我嘗試吉手指一星期先
如果指數ok 的話
跟足都係一樣指數就不用吉啦

係食了不同食物, 知道可能血糖會高左先吉

咁我都開心些, 不用吉咁多次

同埋如果自已控制到, 依7個月就可以有彈性些
食既野都唔駛太限制
偶爾放中下自已都應可以

haha



沒有留言:

張貼留言