Pages - Menu

2013年7月9日 星期二

身體不適 0-12 weeks

身體不適

上次陀衰衰時, 13年前 haha
我都很記得,
我早期係真係食唔到野
真係一點點都食不下
但果時無嘔過,
胃係無啦啦的脹, 有時仲痛
真係幾辛苦


13年後

我記得係我唔知自己有左果個星期
個胃係有唔舒服
出現過唔想食野
肚有谷 m 的痛
個人異常的無 mood同埋很倦
我完全無想過自已有左

之後果一星期就大wok 了
知道有左
可能心理問題
個人仲唔想郁
胃仲係唔舒服
唔想食野
全個人很難集中精神
很倦
一回家就上床
仲要很快睡左

頭12星期真係很難過
渡日如年

不過點辛苦我都會捱過的

始終係得來不易的小寶貝呀














沒有留言:

張貼留言